تلفن : 22115449

مشتریان تان چقدر برای شما ارزشمند هستند؟
یک دقیقه زمان بگذارید و از کاربردهای پیامک در جهت افزایش رضایت مشتریان شرکت های تجاری یا بازرگانی خود متعجب شوید!

  • با ارسال پیامک اتوماتیک به خود و مشتریانتان برای یادآوری قرارهای جلسات یا تاریخ های مهم کیفیت ارتباط با مشتریانتان را بهبود ببخشید.
  • با ارسال تشکر از تماس بعد از تماس مشتریان بالقوه هم اطلاعات آن را جمع آوری کنید و هم با احترام گذاشتن به آنها، اطلاعات تماس خود را به ایشان پیامک کنید.
  • اعیاد و مراسم را به کلیه مشتریان خود به صورت پیامک با نام در کمتر از یک دقیقه تبریک یا تسلیت بگویید.
  • به صورت اتوماتیک تولد مشتریان تان را به ایشان تبریک بگویید.
  • با ایجاد کلوپ پیامکی مشتریان به آنها در مورد محصولات و خدمات جدید خود اطلاع رسانی کنید.
  • در نمایشگاه ها اطلاعات مخاطبان غرفه خود را جمع آوری کرده و به آنها یک پیامک با عنوان سپاسگزاری از حضور در غرفه ارسال نمایید.
  • پس از خرید مشتری با درج اطلاعات آنها در کلوپ مشتریان خود یک پیامک تشکر از خرید برای ایشان ارسال نمایید.
  • و ترکیبی از خلاقیت های شما و امکانات ما برای افزایش رضایت مشتریان کسب و کار شما