مشتریان تان چقدر برای شما ارزشمند هستند؟
یک دقیقه زمان بگذارید و از کاربردهای پیامک در جهت افزایش رضایت مشتریان مهدکودک یا مدارس خود متعجب شوید!
- اطلاعات والدین را در دفترچه تلفن خود ثبت نموده و به صورت هفتگی یا ماهانه پیامکی های آموزشی برای ایشان ارسال نمایید.
- این امکان را به والدین بدهید که با ارسال یک عدد از وضعیت تحصیلی فرزندان خود مطلع گردند.
- هزینه های تماس خود با والدین را کاهش دهید(هر پیامک 12 تومان، متوسط هر تماس با موبایل 150 تومان)
- به صورت اتوماتیک تولد فرزندان را به والدین و خود آنها تبریک بگویید.
- با یک پیامک از والدین جهت شرکت جلسات اولیا و مربیان دعوت به عمل آورید و این امکان را به آنها بدهید که با ارسال یک عدد، آمادگی خود را برای حضور در جلسات اعلام نمایند.
- بسته پیامکی خود را به والدین فروخته و یک محل درآمد برای مهدکودک یا مدرسه خود ایجاد نمایید.
- اخبار و اتفاقات مهم مدرسه را به والدین اطلاع دهید.
- والدین را از اتفاقات مهم (کنسل شدن یک کلاس، زودتر تعطیل شدن، عدم حضور فرزند و ...) آگاه کنید.
- و ترکیبی از خلاقیت های شما و امکانات ما برای افزایش رضایت والدین فرزندان مدرسه یا مهدکودک شما