مشتریان تان چقدر برای شما ارزشمند هستند؟
یک دقیقه زمان بگذارید و از کاربردهای پیامک در جهت افزایش رضایت مشتریان فروشگاه خود متعجب شوید!
- یک کلوپ مشتریان تشکیل دهید و این امکان را به مشتریان فروشگاه خود بدهید که با ارسال یک عدد عضو کلوپ فروشگاه شما شوند.
- پس از خرید مشتری با ثبت اطلاعات ایشان یک پیامک اتوماتیک با عنوان سپاسگذاری از خرید برای ایشان ارسال کنید.
- اطلاع رسانی به مشتریانی که یکبار از شما خرید کرده اند در مورد محصولات جدید
- با یک پیامک به نام از مشتریان خود برای تخفیفان های دوره ای فروشگاه دعوت به عمل آورید.
- با مشخص کردن کالاهای به عنوان تخفیف های ویژه هفته، به مشتریان این امکان را بدهید که با ارسال یک عدد تخفیف های جدید هفتگی فروشگاه شما را دریافت نمایید.
- به صورت اتوماتیک در روز قبل از تولد مشتریان پیامک تبریکی با این مضمون که به ایشان به مدت یک هفته به خاطر تولدشان تخفیف خواهید داد، ارسال نمایید.
- و ترکیبی از خلاقیت های شما و امکانات ما برای افزایش رضایت مشتریان فروشگاه شما